Whiskey lullaby

hej på er!

i tisdags åkte jag in till mora, hade tid med min psykolog, efter det kom sabina och hämta mig och vi for hem till henne :) eller vi va i fredriks lägenhet :) 
kan inte sova i sabinas lägenhet...
 
iaf så hade vi Nemo med oss också :D  så vi va ute och busa med honom nästan hela kvällen :) sen la vi oss och kika på film, The human centipi nånting, kommer inte ihåg hur de stavas :)
och äcklig va den, så vi kolla inte ens på 2:an
Sen kika vi på en film som heter LOL också, den va riktigt bra och rolig haha
onsdagen så åkte jag hem, fredrik va hemma åh va sjuk från jobbet så sabina skulle ta hand om han,
på kvällen kom Jesse till mig, och på morgonen åkte han igen till falun för skola,
idag så vakna jag först vid 9, somna om efter 11 och vakna igen vid 3 -.- 
sitter och sminkar mig för ska in i Mora med mamma och Kenneth, Har fått pengar idag så ska köpa lite saker jag behöver,
Sen ikväll åker jag och hälsar på min fina Tess <3
 
jag saknar dig..
 
She put that bottle to her head and pulled the trigger
And finally drank away his memory
Life is short but this time it was bigger
Than the strength she had to get up off her knees
We found her with her face down in the pillow
Clinging to his picture for dear life
We laid her next to him beneath the willow
While the angels sang a whiskey lullaby
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0