Onsdag, pappas födelsedag!

 
 
 
 
Idag har de stressat hela dagen!
bakat de sista innan allt folk skulle komma, städat de sista,
handla present till pappa i sista minuten!
jag och Kenneth köpte 6 trisslotter var :)
han vann på 3 st . 180 kronor totalt ingen jätte vinst men alltid något :)
 
inatt har jag sovit så fruktansvärt jävla bra! vet inte va de kan bero på men har inte sovit så bra på flera veckor :)
 
och juste!
igår vart en spontan tripp till Bollnäs,
Kenneth fick ju sin bil såld igår så vid 8 tiden åkte vi till Bollnäs för han skulle köpa en ny haha!
en 945a turbo :)
och jag fick äta på MAX, så jävla gott <3
kom hem vid halv 2 - 2 tiden :) ganska skönt att lägga sig i sängen då! va lite trött :)
 
Juste tror jag glömde nämna de förut? men jag va ju på bio i måndags,
Nya Resident Evil i 3D
och den va riktigt bra :) hoppa till ett antal gånger, till och med Kenneth hoppa till 2 gånger ;)
 
Men ja vi hörs väl eller nå :)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0