Kryssning till Tallinn

Hej!
 
inte bloggat sen jag förklara allt för er,
har iaf varit på kryssning med massa släkt och vänner, Mamma och pappa har ju fyllt 50 så vi fira dom ,
och de va rätt kul, va ju en 2 dagars kryssning till Tallinn , och har ju aldrig varit i Tallinn förut så de va riktigt kul,
lördagen va väl den roligaste av kvällarna, Va mest i hytterna då och hade kul, 
Va bara massa turkar och skit som försökte ta på mig och ville få med mig till hytten, så på fredagen vart ja på riktigt dåligt humör pga alla dom så gick och la mig tidigt :)
men va förövrigt jätte trevligt och de va fantastiskt underbart att få träffa alla härliga släktingar igen som bor långt bort, <3
söndagen när vi kom hem vid 5-6 tiden så la jag mig i sängen direkt typ, as trött, 
sovit max 2-3 timmar varje natt på kryssningen,
igår så åkte jag till Orsa och umgicks med min fina vän Sabina, sakna henne som fan när ja va borta!<3
johanna och Mallan?  va med också :) 
 
idag har jag inte gjort så mkt, är jätte trött idag och har fått feber under natten, så ska vila så jag blir frisk till fredag! :)
nej de va väl allt för mig just nu ,
 
 
Beer house i Tallinn :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0