en förklaring

att se den man älskar älska någon annan är de smärtsammaste man kan vara med om, men att gå från att sakna mig och älska någon annan på en vecka, det finns inget värre, jag hittade en ny, jag va lycklig, men du hörde av dig, saknade mig, ville försöka igen, så jag strunta i den nya, eftersom jag älskar dig, gör allt för dig, sen på julafton bråka vi på fyllan, några dagar efter hade du en ny som du älskar, och missförstå inte nu, jag är glad att du är lycklig med en ny, men varför detta spel med mig?  vill bara ha en förklaring, tycker jag faktiskt förtjänar det iaf..


Kommentarer
J

detta har ja frågat mej själv flera gånger varför en viss person gjorde så mot mej...men får inge mer svar än att personen va osäker på sig själv å klara inte av å va själv! å mådde så dåligt själv att denna fick lov å trycka ner på nån annan!

2013-01-09 @ 21:34:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0