2013

Har varit jul å nyår åh allt,
Kan iaf säga att dom senaste 2 veckorna har jag faktiskt mått rätt bra, Har varit med fina vänner varje dag, ni är för underbara!<3
Kanske säga lite om mitt 2012? men finns de så mkt att säga? kom ur ett helvetes förhållande, lärde känna nya fina människor, tog upp kontakten med gamla vänner, sjukdommen har blivit värre, ska sluta med medicin för den hjälper inte ett piss, har fått komma till psykologen dom skicka remiss till, äntligen, första mötet gick jätte bra, men har inte så stora förväntningar, har ju gått ett år sen dom lova mig att jag skulle må bättre, och jag blir bara sämre... är iaf skönt att få prata om allt som tynger mig, utan att bli anklagad eller dömd, jag hatar Mora, hatar att folk dömmer för att dom lyssnar på en människas sida av historien! jag vågar inte göra något, åker du in kommer du vända hela Mora mot mig, fasten jag inte har ett skit med de åh göra, jag gjorde INTE anmälan! jag vill kunna skriva ut allt som hände, mitt helvetes år, men gör jag de kommer ju som sagt folk bli arga och dömma, de är ju så synd om honom ,, men jag då? jag älskar faktiskt honom fortfarande, jag vill inte han de här, jag vet att han hittat en ny och är lycklig och de är de enda jag vill honom, jag vill inte ha tillbaka honom men jag vill gärna ha han som vän, så kan alla sluta va så hatiska?!
 
Äh nog om de, tänker kämpa allt jag kan med sjukdommen , träningen åh allt dåligt i mitt liv, det här året ska jag börja må bra!
 


Kommentarer
jesse

starkt skrivet. ja tror jag vet hur du kämpar å jag finns alltid om det är nått du behöver<3

2013-01-07 @ 18:54:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0