Sorry

Förlåt så hemskt mkt att ja är världens dåligaste på att uppdatera,
tänker försöka sluta med mina depp inlägg iaf åh skriva om nå roligare ;)
i torsdag så åkte jag Jesse, Kenneth och Jonas till Borlänge åh gick på bio , Paranormal activity 4, riktigt bra va den faktist :)
i helgen så va de skoternsdag,  va ut på fredagen , va inte ute så länge eftersom de va lördagen de va skoternsdag, 
tänkte komma iväg till mora på lördag morgon men vi kom in vid 2 tiden ;)  jag va lite seg  :)
aja åkte och tog en cider med farfar, åkte in med Kenneth, Jonas och pappa föresten,
satt där ett tag sen skjutsa vi pappa till Peter, 
och vi andra åkte runt och tog oss några jävlar, vart ingen körv den dagen men en jävla till god hamburgare på Sibylla!  sen åkte vi till Tess och myste där ett tag,
sen åkte vi till Orsa och hämta Johanna :) 
åååh så mkt som hända under kvällen, men ja hade grymt jävla kul iaf!  vi åkte till Boda också och hämta Jesse :)
i helgen hoppas ja på krogen med Sabina :) är ju halloween så ska väl spöka ut oss ;) 
 
och på torsdag åker jag till Falun åh hälsar på bästa Emma :D <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0