Bättring!

Måste "läka" mig själv, Måste börja bli självisk och ta hand om mig själv, inte för att jag vill, utan för att jag måste, För att mitt liv ska funka så är de något jag måste göra,
 
 
Igår åkte jag till Sabina och prata och gosa med kattungarna :) så jävla mysigt och skönt att få prata ut om allt!
glad att vi har hittat varandra igen, Nog för jag sagt att jag aldrig vill va vän med henne igen men jag va fruktansvärt arg då och helt ärligt så är hon så fruktansvärt bra! <3
 
och jag tänker inte sitta här och ljuga och säga att jag mår skit bra och alt är perfekt, för de är det inte!
jag älskar Oskar och kommer alltid göra, Och jag skulle inte vilja leva med någon annan,
Och jag  hoppas att vi finner tillbaka till varandra,
 
ikväll så ska jag gå på bio med kenneth och sabina :) ska bli kul faktist ! :)
 
ska försöka blogga mer! lovar
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0