Torsdag

 
 
 
 
 
 
 
 
Tooooorsdaaag haalleluja,
nej men seriöst nu kanske,
Haft en rätt bra dag idag faktist :) vakna vid 11 tiden men låg kvarn i sängen till 2 kanske?
 skitsamma haha, iaf så när ja hade gått upp så följde jag med mamma in till Mora, Köpte mer medicin åt mig och så va vi på Willys, kom hem vid 4 och börja göra mat, sen åkte vi in till Mora igen och då följde kenneth och pappa med åh, köpte massa fint åh mys till mitt rum så ska väl kunna trivas där nu,
 
nu blir de väl att kika på tv och vänta på att Kenneth kommer hem från Anders, sen ska vi väl kika på film antar jag,
imorn äre fest! får se om de blir nå bloggning då, Om jag hinner :)
hörs hej!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0