Måndag!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
wöwöwöwöwööö
 
Sorryyy mina fåå bloggläsare att jag är så jävla seg och tråkig,
önskar jag kunde säga att jag har så fullt upp att jag ej har tid att blogga men så är de inte haha,
anyway,  fick pengar i onsdags, betala räkningar och köpte kläder :)
sååå nuhar jag inte så mkt pengar kvar!
juste jag betala biljetten till tallin resan också! och spara ca 900 så jag kan roa mig på båten;) wööö
har tagit hål i läppen ocksåå, gör satans ont och svullet men är rätt nöjd, för tillfället iaf ;)
 
i helgen så va jag ut med sabina och kenneth på fredagen,och hade as kul! <3 mer såna kvällar med älsk sabina!
och lördaag så satt jag hemma hos Ida med hon, Elin och Silja, och de va så jävla kul!! inte träffat dom på as länge och fyfan va skratt vi hade under kvällen, Helt underbart :)
 
lite bilder dåå
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0